Snygga brudar

Igår var det fredag men jag är säker på att ni inte missa det. Det betydet att jag har ledigt ifrån praktiken. Efter praktiken så gick jag och Maria ett tag på stan. Sen tog vi ut våra biljetter och köpte godis. Plötsligt satt vi inne i biosalongen och väntade på att filmen skulle börja. Vi väntade på att Breaking Dawn skulle börja. Filmen var mycket bra och rolig faktiskt. Nu längtar jag tills del 2 kommer ut, man vill ju såklart se hela filmen!

Idag blir det massa fix hemma och sen vid sju tiden får jag besök av vänner. Blir att festa till det lite sen tar vi bussen in till stan. Kanske ett besök på en pub och sen drar vi till dansstället Puls antagligen. Hoppas på en rolig kväll med mycket folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0