Detta kanske ni inte visste om mig?

Vad heter du?
Erika Carina Göransson
Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 
Det finns faktiskt bara två nycklar, den hem och en nyckel till ett lås
Vilken svordom använder du mest?
Inget direkt som jag har tänkt på…men det är nog jävlar eller shit.
Äger du en Ipod?
Ja det gör jag, har inte använt den tidigare men nu har jag förstått mig på den och har insett att den är jätte bra. Har med mig den överallt för tillfället.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Jag har inte satt den ännu, men den ringer nog kvart i åtta imorgon skulle jag tro.
Hur många resväskor äger du?
Jag har ingen egen resväska ännu, har lånat varje gång jag har varit utomlands.
Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej, det är lite för kallt för min del!
Vilken var den senaste filmen du såg?
Filmen ”Älska mig” som jag tycker ni borde kolla på.
Om du vann en miljon på lotto, vad är det första du skulle köpa? 
Hmm… jag skulle nog vilja skämma bort mina nära och kära först så skulle köpa något som gjorde dem glada.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha ja absolut, jag är väldigt lat av mig med.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Hmm… jag vet faktiskt inte. Jag har inte använt den på år och dar, just nu står den bara och dammar i bokhyllan haha.
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Inget av det är speciellt gott… håller mig till vanlig mjölk i så fall
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Det är bara måndag så nej det har inte någon gjort ännu, men veckan är som sagt lång så man vet aldrig!
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej det har jag inte.
Vem var den senaste som ringde dig?
Min mamma ringde mig precis, ska gå en promenad och hälsa på henne nu. J
Vilken film kan du alla replikerna till? 
Hmm… kan nog inte direkt alla repliker men Titanic har jag sett på väldigt många gånger.
Vilket är ditt favoritämne i gymnasiet?
De praktiska lektionerna är mina favoriter men också barnkunskap.
Vad brukar du använda på läpparna?
Jag är beroende av hudetsförsvars salva som finns att köpa på apoteket.
Hur många kuddar sover du med?
Två stycken.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?
Pierca mig tänker jag göra, tatuering vet jag inte ännu… får se helt enkelt.
Vilken är din favoritmånad?
De månaderna som är varma, men jag gillar också månaden maj. Det kanske beror på att jag fyller år då? haha
Vad föredrar du, nattklubb eller bar?
Båda två kan vara roliga men jag älskar att dansa… och det gör att jag mer föredrar nattklubb.
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja?
När jag var mindre önskade jag att jag hete Ebba, jag vet inte riktigt varför. Men nu är jag mer nöjd med mitt namn.
Har du någon gång bott utomlands? Isåf vilket land?
Nej det har jag inte gjort, men skulle vilja.
Är du nöjd med din hårfärg och frisyr?
Nej det är jag inte.
Vad tycker du mest om? Salsa eller guacemole?
Inget slår guacemole, så himla gott!
Vad föredrar du, knappar eller rosetter?
Jadu, knappar är lite tråkigt så måste nog säga rosetter
Mysig hemmakväll eller ösig partykväll på krogen?
Jag gillar båda två, det beror på vad man är på för humör.

Nu ska jag dra till min mamma och se hur hon mår och se hur min kanin mår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0