127 Hours

Försöker se på ett avsnitt av Gossip Girl men det går inget vidare. Jag ser avsnittet på en hemsida som är rätt så bra ibland men det tar evigheter att ladda avsnittet. Man får se några minuter sen får man vänta en kvart för att kunna se några minuter igen, helt värdelöst.

I morse fick jag lite panik, okej jag fick mycket panik när jag vaknade av ett sms. Jag insåg att jag hade försovit mig, klockan var 20 i 9 och jag skulle vara på Brunnen vid 9. Jag sprang runt som en galning här hemma och sen sprang jag dit, en skönt morgon runda i -22 grader, inte så lyckat. Dumma väckarklocka, eller var det mitt fel som inte märkte att den ringde? Det gick iallafall helt okej där, antar jag. Idag ska jag på bio med Amanda och Sofia, vi ska se 127 Hours. Ska snart med en buss till stan då man ska käka lite och så med Sofia sen blir det bio dags. Det ska bli roligt att träffa dem igen, höra hur de har haft det på praktiken och så. Nu ska jag se några minuter till på avsnittet, puss. :)

Här är trailern för filmen:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0