Änglagård

Godmorgon! Sover ni?

Min väckarklocka ringde vid 7 och jag vaknade den här gången. Jag var en kort stund hos tandläkaren, dumma jag som sa att jag ville ha en morgon tid (trodde jag hade praktik). Det tog iallafall bara tre minuter där sen va det bara att gå hem igen, så nu har jag fått blåa gummisnoddar mellan tänderna. Det känns som jag tuggar på tuggummi fast konstigare, jag hoppas de inte åker av nu så jag måste tillbaka till tandläkaren igen. Det är idag exakt en vecka kvar tills jag får tandställning.

Vad hände igår då?

Dagen började med mötet sen drog jag till mormor och morfar för att äta frukost. Sen så slappade jag lite sen åkte till stan för att möta Sofia. Vi käkade lunch på stan och gick runt i lite affärer, Sofia hittade ett par jätte snygga skor! Sen blev det dags för bion, 127 Hours. Filmen var bra, den innehöll dock några vidriga scener när bland annat killen dricker piss och när han skär av sig sin arm.

Nu kollar jag på Änglagård (andra sommaren) och försöker äta lite frukost, skulle vilja sova men vet inte om jag kan somna om. Idag så ska jag isfiska, förhoppningsvis. Om vi inte får tag på någon strömming så kan vi inte det, så håller tummarna. Isen måste också vara bra och den har vi inte kollat än. Jag uppdaterar senare, så vet ni om det blev något isfiske. :)



Hit ska vi isånafall idag, bilder från förra vinter.


Kommentarer
Postat av: ROBIN HOOD

Åh, jag älskar colin Nytleys filmer! Och älskar Helena Bergström, och henne får man ju typ på köpet när man kollar på hans filmer, haha! :p - vad tycker du om hans filmer?

2011-06-05 @ 00:51:48
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0