Bara en tand kvar nu!

Hej på er!

De flesta är nog på jobbet nu eller i skolan, jag själv sitter i min säng med datorn framför mig och en pappersrulle bredvid mig. Var hos tandläkaren i morse och drog ut en till tand, denna gång gör det ondare kan jag lova! Tandens rot var ju jätte lång, inte konstigt att det gör ont. Istället för att gå till skolan så är jag hemma så jag har tänkt plugga idag, men just nu har jag för ont för det. Jag ska istället se en James Bond film och hoppas på att smärtan går över. :)

Nästa vecka börjar min praktik, jag är jätte taggad! Jag hoppas verkligen att det är ett bra ställe som jag har hamnat på, ska dit i veckan och presentera mig. Nu ska jag dra men bjuder först på ett skämt.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Stackare, men du får ju se det på den ljusa sidan att det bara är en tand kvar :) haha diggar skämtet :D

2011-02-08 @ 13:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0