Det nyaste i garderoben


Jag vet att ni inte ser hur kläderna ser ut, det är meningen för det är ju inte kul om alla vet vad man har köpt innan man har på sig det. Ni får sägert se dem någon gång i dagens outfit. Det var iallafall i tisdags jag var i stan och shoppade med en kompis. Det blev en kofta, leggins, t-shirt, tröja, en kjol och lite små saker.

Hur har min dag sett ut?
Det började med en lektion, alkoholhantering sen käkade man lunch sen hade man näringslära och då jobbade man på som bara den. Spelade också neger och president, vart president någon gång iallafall! Sen när man väl slutade vid 3 så tog man bussen hem och lämnande väskan sen var det bara dra igen till frissan. När jag var klar där blev det att gå till mormor och morfar. Vi fikade och spelade lite kort, kom hem för en halvtimme sen ungefär så det känns som dagen har gått jätte fort eftersom jag inte har varit hemma. Nu har jag käkat lite mat och ska sätta igång att plugga lite. Imorgon på svenskan ska vi spela Jeopardy med frågor som handlar om språkhistoria så det är bäst att plugga på lite nu så man kan iallafall svara på någon fråga imorgon. Det är allt från mig idag, kram! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0