Fisk händer

Igår så luktade jag rotfrukt om mina händer, idag så luktar dem fisk. Idag så har jag haft min andra dag på praktik platsen. Jag är i köket de första två veckorna sen så byter jag med min kompis till serveringen. Jag längtar tills dess men just nu måste jag stå ut i köket. Det är roligt att lära sig nya saker och se hur det fungerar hos en restaurang på riktigt, vår restaurang i skolan känns på något sätt inte lika riktig. Imorgon är en vanlig dag på praktiken förutom att jag ska gå tidigare för jag ska dra ut min sista tand! Ska bli skönt att ha gjort det, nu väntar bara ännu mer lidande när man får själva tandställningen.

Jag är riktigt trött idag, höll på att somna ett tag förut. Jag ska se på mästerkocken som börjar klockan 8, rätt så intressant program faktiskt. Jag kan förstå att visa gråter pågrund av stressen, jag skulle känna detsamma.


Jag fick hem ett mobil skal till min mobil igår, jag försökte ta kort för att visa hur det ser ut men det var svårt. Det är iallafall rött med ringar på, I like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0