Frukost

Skönt med sportlov så i morse slapp jag gå upp så himla tidigt och att ha engelska i tre timmar. Jag vaknade för bara några minuter sen så har tänkt äta en riktig god frukost snart och mysa framför en film blir det nog. Idag ska en kompis komma till mig, några förslag på vad vi kan hitta på?
Jag känner mig på bak humör, känner för att baka något riktigt god. Det skulle vara kul att testa göra chokladfondant eller så kanske jag gör mina vaniljbullar som jag bara har gjort en gång för väldigt länge sen, de var goda!

När jag vaknade kände jag att jag hade fått lite träningsvärk från träningen igår, det var det jag strävade efter! Det är så skönt att vakna med lite träningsvärk för då känner man sig lite duktig och det är skönt. Nu ska jag inte skriva mer för ska fixa till en helg frukost, mums! :)



Vanilgbullar och chokladfondant, mumsigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0