Here without you


Denna låt är riktig bra <3

Det har varit en ganska skum helg, den har gått upp och ner. Jag var iallafall på bio igår kväll med Michelle, vi såg Winter´s Bone. Den var inte alls värd pengarna för filmen var riktigt seg. Den skulle varit från 15 år men den var inte alls läskig, kunde varit barntillåten. Jag såg lite på melodifestivalen, katastrof! Jag ska ändå följa den lite bara för att vara med i samtalsämnena. Nu lyssnar jag på musik men snart börjar solsidan, har längtat! :)

Fixade mina naglar tidigare idag men de blev riktigt fula, det ser ut som ett litet barn har målat dem så det blir inga bilder, dock så orkade jag inte göra om så får ha det några dagar iallafall.


Kommentarer
Postat av: merlin

vet inte om de gått en vecka men kunde inte vänta (A) :D

2011-02-08 @ 09:24:31
URL: http://yellowtomatoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0