Myssöndag

Hej på er igen! :)

Det har varit lockande att blogga de sista dagarna men kände att det var bäst så här. Det har hänt rätt så mycket sen sist, eller jag har ett par bilder som jag vill lägga upp i bloggen men det får bli en annan dag. Jag sitter just nu hos min farmor, jag ska sova här inatt. Idag är det sista dagen på lovet, jag är inte alls sugen på skola imorgon. Som tur har jag bara en tre timmars lektion sen ska man på stan ett tag med brorsan och på kvällen ska man fira sin mormor som fyller år.

Helgen har varit rätt lugn annars, kom hit på eftermiddagen. Vi har lagat 3 rätters och de blev riktigt gott, desserten var dock inte min favorit men alltid roligt att testa något nytt (kommer upp bilder). Nu ska jag slappa lite sen så blir det sängen för min del, puss.

Dagens outlook:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0