Nintendo


Kom precis upp från gillestugan, där har jag och min bror spelat det heliga Nintendo. Han plockade upp det tidigare idag och det är fortfarande lika roligt som jag kommer ihåg det. Det är också kul att köra med brorsan för båda är lika galna, sätter oss verkligen in i spelen. Det blir nog att spela lite imorgon kväll med. Idag så har jag mest övat på teori till körkortet, lärt mig en hel del nya saker faktiskt. Måste ta tag och skriva in mig på en körskola snart. Nu är jag riktigt trött (kanske för att jag vaknade så tidigt) så jag ska snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag vara med en vän, får se vad vi hittar på för skoj. Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Lixy

Bra blogg :)

2011-02-21 @ 09:16:32
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0