Sitter i ett höghus

Sitter just nu med en filt omkring mig, bredvid mig står en mugg med vanilj te och lite vindruvor. Jag kom tillbaka ifrån skolan nyligen, skönt med bara en lektion. Nu har vi käkat god lunch, farmor har nu gått ner till sin kurs men jag är kvar hemma hos henne men ska om ett tag ner till stan för att möta bror. Vi ska leta efter en present, det blir bara svårare och svårare att köpa presenter med åren tycker jag. Nu ska jag ta det lugnt och packa ihop mina saker, puss!



Mackorna som farmor gjorde i ordning till hennes kurs.


Kommentarer
Postat av: syrran

lyx med bara en lektion, helt klrat. Jag tycker det är höjden av lyx att komma hel redan 15.30 idag. det är nog den tidigaste hemkomsten hittills den här terminen. helt galet!

2011-02-28 @ 16:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0