Tidsinlägg

Nu ska vi se om det här fungerar, har aldrig innan testat att göra tidsinlägg. Om det fungerar ska detta inlägg vissas när jag sitter och äter frukost framför tv:n.


Jag tittade in en snabbis på aftonbladets hemsida och fick se en artikel som jag bara var tvungen att dela med mig av och kommentera vad jag tycker. Artikeln handlar om Ziona Chanas (som ni ser längst fram på bilden), bakom honom står alla hans barn samt barnbarn. Han har i nuläget hela 94 barn, 33 barnbarn och 39 fruar. Han är dock inte nöjd än så han är ute och letar efter sin 40:e fru. Familjen bor i ett hus med 100 rum men det är ändå trångt och fruarna måste dela rum med varandra.

Man kan ju undra hur de har råd med allting? Jag är glad att jag inte är en av de där barnen eller någon av hans fruar. Dock så skulle det vara ganska coolt att ha en så stor familj, tänk dig om någon frågar. Hur många syskon har du? och då svarar du; Jag har 93 syskon. Haha, inte så vanligt direkt att någon har det. Han har världens största familj redan och vill att den ska bli större.
Vad tycker ni om detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0