Tjoho!


Jag har gett upp pluggandet för idag, imorgon så har jag prov och muntlig redovisning i engelska. Jag känner mig osäker men jag får inte in mer i mitt huvud just nu. Igår så hade jag en riktigt rolig kväll hemma hos min syrra i Linköping. Hon fyllde för ett tag sen och nu var vi bjudna hem till henne. Det var första gången jag var där men hon bodde jätte fint, dit ska jag igen och hälsa på syrra. Vi käkade tacos och sen blev det present öppning (Sannas favorit stund?) sen så blev det dessert. Riktigt trevligt var det, sen på hemvägen så var det bara tränga ihop sig i bilen igen, det va ju med mysigt hehe. Nu ska jag ta de lugnt sen så blir det sängen.

Imorgon så är det Alla Hjärtans Dag, hur ska ni fira det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0