Vaniljbullar

Har precis sett färdigt på en film, Despicable Me. Den var lite seg men väldigt rolig. Det blev inget med kompisen idag, blir imorgon istället. Så dagen har jag mest spenderat med att baka vaniljbullar, de blev jätte goda men lite kladdiga. Jag har också bestämt lite planer inför imorgon, jag ska upp ganska tidigt för att åka skidor! Vi får se hur det går för det var länge sen jag åkte nu och jag har aldrig varit något vidare bra men det är roligt. Sen blir det hem och så kommer Michelle till mig. Snart ska jag sova men bjuder först på lite bilder på mina bullar.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Martin

Ser gott ut! :D

2011-02-22 @ 00:15:42
Postat av: syrran

Meh! varför fick jag inga bullar när jag var hemma? fusk!

2011-02-24 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0