Hemma gjorda bullar och blåbärssaft...



äter/dricker jag just nu. Jag kom precis hem från jobbet och tar det lite lugnt nu innan jag går och lägger mig. Jag ska nämligen upp tidigt imorgon eftersom jag börjar vid 11:00 till 20:00, efter jobbet ska jag fira min morfar som fyller 68 år. Men nu ska jag berätta lite vad som hände under kvällen. Det började med att när man kom till jobbet så hörde jag något konstigt högt ljud utanför byggnaden. När jag väl kom in i receptionen så insåg jag att de var brandalarmet, all personal i köket och serveringen stod samlade ute i receptionen. Min tanke då var först, stackars bröllopsgäster som stod ute och tog sin välkommes drink samtidigt och sen kom min tanke... tänk om de brinner på riktigt. Efter lite panik så kom brandbilarna och det visade sig att de bara var en hårblås som hade blivit så varm som utlöste brandalarmet. Kvällen har annars gått väldigt bra, jag har inte spillt vin på någon gäst eller på duken och alla gäster var glada och nöjda så jag anser att de var en bra dag. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa, kram. :)


Kommentarer
Postat av: milla

svar: tackar :) oj lät lite tråkigt det där med brandalarmet ;)

2011-07-31 @ 14:09:44
URL: http://millaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0