Nu händer de grejer...

Har jobbat kväll idag men jobbade bara fyra timmar vilket var riktigt skönt och det gick jätte bra. Jag tog hand om ett bröllop men de var bara 11 stycken så det var inte några alls problem, var kul. Tidigare under dagen så har jag inte gjort så mycket. Jag skulle egentligen ha övningskört med min pappa men han var helt slut när han hade jobbat färdigt i vardagsrummet, så vi tar de imorgon istället.

Just nu håller vi på att göra om vårt ena vardagsrum, idag så rev dem väggen in till min brorsas gamla sovrum så nu är vardagsrummet mycket större. Det kommer bli roligt att se hur de kommer se ut när de är färdigt, ni kommer få vara med och se förändringen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0