Ullared - Gekås

Jag var i Gekås i måndags när jag var ledig, jag åkte dit tillsammans med min familj. Vi åkte vid fem hemifrån och kom dit vid 9-tiden. Vi åkte inte hem förens klockan hade blivit halv 8. Vi fick stå en timma i kassan tills de var vår tur men det var det faktiskt värt, jag trodde jag skulle tröttna rätt så fort men de blev inte så för jag hittade rätt så många saker. Jag har inte packat upp alla saker som jag har köpt men ska försöka göra det idag innan jag börja jobba klockan sex. Jag övningskörde också en bit till Ullared på motorvägen och de gick jätte bra, de var ju ingen trafik direkt så det var inga problem men roligt var de. :)

Nu ska jag sätta igång med min städning av mitt rum, det ligger kläder överallt känns de som sen blir det att käka något innan man drar till jobbet.



Bilderna är tagna inne i Gekås


Kommentarer
Postat av: Fanny Borg

hörrö du! jag läser din blogg då och då, och såg nu att du också var medlem på Blogkeen. Vi kan ju följa varandra? :)

2011-07-29 @ 13:35:36
URL: http://nattstad.se/fannyborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0