Jumpsuit

Ligger i min säng just nu och ska snart sova men först ska jag läsa lite i min bok först. Nu har alla lång ledigt men jag har redan sommarlov kan man säga. Idag så klippte jag håret, tog en rätt bra bit för mitt hår var så himla slitet, ska börja klippa det oftare så det inte blir så för brukar jämt dra ut på det. Sen har jag varit hos min mormor och morfar idag för att kolla läget med dem. Nu har dessutom sommaren kommit och det kan ju inte bli bättre när denna helg är min lediga helg och det ska bli fantastiskt väder, kanske ta första doppet? Imorgon blir det att åka in till stan och snacka skit med en kompis, shita roligt. Nu blir det sängen!

Idag hade jag på mig min jumpsuit.


Kommentarer
Postat av: syrran

här tar man semester från bloggläsandet i typ 2 dagar och så har du helt plötsligt bloggat massor.

snygg jumpsuit!

2011-06-05 @ 17:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0