Nationaldagen


Kom precis hem igen från en trevlig dag tillsammans med Stefan, första gången vi träffades så vi käkade glass bland annat och snackade. Det har varit härligt väder idag med men hoppas det blir sämre imorgon eftersom man vill ju inte jobba när det är skönt väder ute. Imorgon är en tuff dag för mig då jag måste gå upp vid 7 för att åka in och lämna min dator i skolan, sen så ska vi vara där ett tag sen så har jag en körlektion mitt på dagen och efter den så blir det att åka hem för att börja jobba på en bal vid 17-24. Nu blir det att käka sen så ska jag ut och övningsköra, hejsvejs! :)

Kommentarer
Postat av: syrran

snygging! Vem är Stefan?

2011-06-07 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0