New style


Bättre bild på hur mitt hår blev, kanske inte så stor skillnad? Jag tycker iallafall det blev en bit kortare, rätt skönt nu till sommaren. Jag har precis ätit kräfor, det är verkligen as gott! Tidigare idag så har jag varit på stan tillsammans med Amanda. Vi tog en fika på Espresso House sen så gick vi lite på stan och köpte jordgubbar och satte oss i en park. Det var riktigt mysigt och roligt. Imorgon så kanske det blir att åka ut på sjön tidigt på morgonen, beroende på om det blåser mycket. Ska iallafall bli skönt och vem vet, jag kanske tar mitt första dopp i år. :)

Kommentarer
Postat av: syrran

du är fin i håret, men det är fortfarande långt.



blev det något bad?

2011-06-05 @ 17:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0