Skärgården


Jag hoppas ni njuter lika mycket som jag av denna lång helg? Därför så har jag inte spenderat den med att uppdatera min blogg, har inte ens tänkt på den. Hade iallafall en riktigt härlig dag ute i skärgården i fredags. Jag solade och badade flera gånger faktiskt, det var bara 12 grader i vattnet men jag tycker det var rätt skönt endå. Jag glömde smörja mig på min rygg och just därför så somnar jag på mage i ungefär en timma och ni kan ju tänka er att jag var röd som en kräfta på ryggen. Nu har det gått ner lite men det kliar och gör fortfarande lite ont att ligga på ryggen, kanske inte ser ut som det är så rött på bilden men det var de. Nu ska jag kolla ett avsnitt av True Blood innan jag går och lägger mig. Imorgon är det sista lediga dagen och den spenderar jag tillsammans med en kompis och så ska jag övningsköra. Ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0