Skolavslutning

Jag ligger lite efter med bloggandet, vissa tycker kanske det borde vara tvärt om eftersom jag har sommarlov men det stämmer inte alls. Jag har bara haft 3 stycken lediga dagar under sommaren än så länge och den tiden spenderar jag inte framför datorn. Nu har jag lite tid för jag arbetade bara 5 timmar idag och så har jag inget bättre för mig faktiskt. Det är jätte fint väder idag så det var lite jobbigt att jobba, mest pågrund av att de var så varmt eftersom jag fick jobba på verandan. Mitt liv består just nu av jobb och självklart vänner + min pojkvän.
Denna vecka så jobbar jag 8 dagar på raken, måste säga att de är väldigt jobbigt, speciellt denna vecka då det ska vara fint väder hela veckan men är ju som tur ledig på nästa tisdag iallafall. :)

Vi hade vår skolavslutning för ett bra tag sen känns de som nu men det var inte direkt något märkvärdigt. Vi tog en fika efteråt på Espresso House, de var mysigt. Det finns nog inte så mycket att berätta om den dagen. :)



Fikastund efter skolavslutningen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0