Sommarlov?


Hallå hallå, allt bra med er? :)
Tänkte göra ett inlägg och sen sätta på en film, sen så blir det sängen. Idag så har jag bland annat tvättat men också gjort lite ärenden, var bland annat på banken. Det gick bra men sen när jag kom hem insåg jag vad jag hade gjort för fel så det blir att ringa några viktiga samtal imorgon. Var också en sväng hos min mormor och morfar för att kolla hur de mådde och hjälpte till lite. Bilden som ni ser är tagen i torsdags och det är Amanda på bilden. Vi hade en utflykt med vår klass och parallell klassen, åkte runt till olika bondgårdar. Det var faktiskt väldigt intressant, kolla på bland annat strutsar och kalkoner men denna blid var den ända som jag tog under hela resa och det var i början när vi precis hade satt oss i bussen, visst är jag duktig?

Jag har sommarlov denna vecka kan man säga och vi har vår skolavslutning nu på fredag, sen börjar jag mitt sommarjobb på lördag. Det kanske kommer upp ett schema här på bloggen hur jag arbetar, måste förvarna er att det är väldigt mycket! Jag hade iallafall en riktigt mysig dag igår i Ringarum men nu orkar jag inte skriva mer och ni orkar säkert inte läsa mer heller, ha det bra! :)


Kommentarer
Postat av: syrran

jag känner likadant. mitt sommarlov började i fredags eftermiddag och jag började jobba igår. ingen långledighet inte. kramar

2011-06-14 @ 16:45:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0