1 dag kvar!

Det är bara 1 dag kvar tills de sätter på min tandställning! Tiden har gått så himla fort, kommer ihåg när jag fick tiden och då hade jag inte dragit ut några tänder eller något, de var länge sen. Då kändes det som en evighet men nu är det bara en ända dag kvar tills jag får tandställningen. Det betyder att det är bäst att passa på att äta massa nu för kommer nog inte direkt kunna äta ordentligt på en vecka efter, inte hårda saker iallafall.

Idag så hade jag praktik igen, efter en vecka ledighet som har varit helt underbar. Jag har egentligen en väldigt slapp praktik plats för jag började vid 5 idag och slutade lite innan 9. Jag behövde inte direkt städa eller något, förutom disken då. Det var rätt så roligt idag faktiskt, han som jobbade i köket var väldigt snäll. Har fått göra lite olika saker så de var roligt. Kom hem nyligen så sitter i sängen och ska snart fixa lite te sen så ska jag nog se en film, senare så ska jag läsa i min spännande bok. Jag har ett sår på en av mina fingrar som svider som bara den, det ser ut som ett myggbett men jag vet inte vad de är, ont gör det ialllafall. Ha en fortsatt bra kväll, kramiz! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0