Black And White


(Gårdagens outfit)

Jag väntar på middag just nu, rätt hungrig faktiskt... undra vad det blir. Som ni kanske har märkt så har jag en ny header som blev färdig igår av en awesome friend. Den blev klar igår och det ända jag har gjort med den är att bestämma hur den ser ut så, tack!

Jag kom hem för någon timme sen och var galet trött i hela kroppen. Jag satte på en film men somnade till ett tag. Idag var det första dagen i serveringen på praktiken, det var roligt. Jag gjorde dock några misstag men det är det man lär sig på eller hur? Jag tappade några bestick och så hade jag sönder ett glas som gick sönder när det hamnade i papperskorgen, komiskt. Vår mentor kom också förbi och kollade läget idag, trevligt. :)


Kommentarer
Postat av: syrran

snygging! Man lär sig helt klart av sina misstag.

Själv ligger jag hemma och är sjuk. inte riktigt liksa skoj kanske.

Kramas

2011-03-11 @ 09:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0