Caffe Latte

Kom nyligen hem från en runda på stan, har precis målat första lagrat nagellack på naglarna (gör fransk manikyr) så nu väntar jag på att de ska torka. I rummet bredvid så har jag en pappa som snarkar, stackarn som är så trött. Han vilar nog upp sig för ikväll blir det våfflor! Det är ju våffeldagen idag och jag har inte ätit våfflor på riktigt länge så ska bli gott med de idag. Jag har letat upp ett recept på internet (med ägg i) så de blir att göra det till familj senare.

I skolan idag hade vi först tre timmar svenska då vi gick igenom lite inför de nationella proven och så sen så hade vi näringslära då vi höll på med en uppgift, blev klar med den. Det är faktiskt rätt mycket nu i skolan än vad det brukar vara men det får ju inte vara för slappt heller, man vill ju faktiskt lära sig något! Idag fick vi välja våra individuella val dock så har jag inte riktigt bestämt mig än. Jag vill iallafall läsa historia A för det kan vara bra att ha och sen så vill jag läsa ergonomi men lektionerna krockade så vi får se om det kan lösas. Det ska bli riktigt kul i 3:an då vi läser drycker och barteknik! :D
Efter skolan så drog jag och Amanda en snabbis till stan, jag köpte fransk manikyr, sen drog vi vidare till Espresso House där jag såklart köpte en Caffé Latte, var evigheter sen jag drack det känns det som. Nu ska jag fortsätta måla naglarna sen så blir det att städa rummet också, har världens längsta dammråtta under sängen. :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0