Fighting until I die

Hej på er!

Har precis sett färdigt "Forrest Gump" som jag aldrig har sett tidigare men filmen var riktigt bra dock sorglig i slutet. Jag är ensam hemma just nu, Monica är på en restaurang och äter god mat med väninnor, pappa är på bilmässa i Stockholm och brorsan är hos flickvännen så bara jag här som hör ett tjutande ljud från brandvarnaren några gånger varje timme. Jag ska snart hoppa in i duschen och ta en varm dusch vilket behövs, sen så blir det att laga någon enkel middag till sig själv.

Det har varit en rolig dag på praktiken, jag kommer sakna stället när praktiken tar slut. Det är nu bara nästa vecka kvar...hoppas den går riktigt sakta. Idag så var det bara några bord kvar när det började komma gäster som inte hade bokat. Vissa fick ett tråkigt besked att de var fullt och var tvungna att gå. Det gick ändå jätte bra, idag tappade jag heller inget, visst är jag duktig? :D


I'm not afraid to take a stand
Everybody come take my hand
We'll walk this road together, through the storm
Whatever weather, cold or warm
Just let you know that, you're not alone
Holla if you feel that you've been down the same road

Vilken låt är detta? Kan du gissa rätt?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Byta batteri i brandvarnaren kanske?

2011-03-12 @ 10:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0