Forgotten Pictures

Godmorgon världen!

Har ni sovit gott? Det har iallafall jag gjort, vaknade för ett tag sen så har hunnit äta frukost och borsta tänderna. Jag ska nog snart övningsköra, vi får se hur det går för det var ett tag sen sist. Jag har glömt bort att vissa bilderna här nedanför er, de är tagna för ungefär två veckor sen när jag var hos min farmor och lagade trerätters. Det var en festmåltid och här kommer lite bilder ifrån den middagen.

Förrätt:


En vanlig pajdeg i botten som sedan är smord med avokado röra ovanpå. Räkor, avokado bitar och en citron bit ligger ovanpå tillsammans med lite dill.

Varmrätt:


Klyftpotatis och revbenspäll tillsammans med en härlig sallad.

Dessert:

Teramisu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0