Har jag en blogg!?

Oups, jag har inte varit så himla aktiv med bloggandet nu...har helt enkelt glömt bort de. Ni har inte missat så himla mycket heller, är fortfarande ute på praktik men det är sista veckan nu för sen så blir det skolbänken igen. Det är positivt på ett sätt för då får man träffa alla härliga klasskamrater igen men det är lite ledsamt att lämna praktik platsen för nu har man kommit in i det och så trivs jag väldigt bra. Nu när vi kommer tillbaka till skolan igen efter praktiken så väntar massa nationella prov på oss, inte så roligt direkt!

Vad har hänt idag då?

Jo det ska jag berätta för er. Det började med att vakna (lika segt som vanligt) sen tog man bussen in till stan och vidare till praktiken. Där hände inte direkt något ovanligt, inte lika mycket folk denna vecka så det är lite tråkigt. Jag fick iallafall ta några beställningar på ett bord med 11 stycken bland annat, roligt! :)
Sen när jag slutade vid 3 så tog jag spårvagnen (som var proppfull, man stod på varandras fötter kändes det som) till stan för att köpa en fläkt till brorsans dator som hade gått sönder, kände mig väldigt duktigt när jag gjorde denna tjänst till honom. Tog sedan bussen hem och hemma har jag käkat, spelat sims och duschat bland annat. Just det, min stationära dator fungerar igen! Fick igång den igår och blev överlycklig, hoppa nästan av glädje haha. Men nu ska jag mysa ner mig under täcket och snart sova, imorgon väntar en rolig dag på praktiken! :)

Denna bild bjuder jag på, tagen i Malta förra sommaren! Längtar till sommaren med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0