Hipp Hipp Hurra

Idag är det Monicas födelsedag. Jag gav henne en skål med gott godis och ett kort, hon blev väldigt glad. Eftersom det är hennes födelsedag så festade vi till det ordentligt här hemma. Så till middag idag så åt vi räkor, kräftor och paj. Riktigt gott var det, åt också vattenmelon för första gången i år! :D

Håller just nu på att plugga till ett prov som vi har i morgon i Näringslära. Det går inte alls bra för jag har huvudvärk och så är jag jätte trött, kan nog somna sittandes...men ska försöka hålla mig vaken för jag måste verkligen plugga. Därför ska jag fortsätta göra det nu, sovgott sen! :D



Kommentarer
Postat av: syrran

ojoj, väldigt piffig present. klart hon blev glad! det ska bli mys att träffas på fredag

2011-03-30 @ 21:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0