I like the sun

Hej bloggen!

Lyssnar på musik just nu men ska snart ner och hänga min sista tvättmaskin och hämta vanilj te. Imorgon så är det skola igen, vi har engelska och jag kan inte direkt säga att jag ser fram imot det men jag ser fram imot att träffa mina galet goa vänner som har varit iväg i fyra veckor. Efter lektionen vet jag inte riktigt vad som händer, det får vi se då. Idag har jag varit ute i Toppen, blev att åka dit vid elva så blev ingen lång sovmorgon men det var skönt att vara uppe tidigt med så inte hela dagen försvinner. Jag kom väl hem för någon timme sedan, var hos mormor och morfar efteråt med. Det var riktigt skönt att vara i Toppen idag för solen sken och fåglarna kvittrade. Vi fikade i solen och bara njöt, en skön söndag med andra ord! Nu ska jag sticka, puss. :)

Några bilder från dagen:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0