Middag

Jag har precis sett Solsidan, alltid lika bra som vanligt! Nu ska jag ta lite te och se på Wallander filmen som går på tv:n snart. Ikväll så blev det lax med pressad potatis till middag och till dessert så provade vi för första gången att göra chokladfondant. Det blev inte helt lyckat för när vi försökte vända dem på tallriken så sprack de men de smakade lika gott för de, roligt att testa var det iallafall. :)



Lax med pressad potatis tillsammans med tomater och lite ärtor samt en citron skiva.

Chokladfondant med hallon och lite vaniljglass.


Kommentarer
Postat av: Thomas

Det ser gott ut på tallrikarna =)

2011-03-06 @ 20:56:09
Postat av: syrran

Jag vill också ha! kan du inte laga sån där chokladgrej till mig någon gång?

2011-03-07 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0