My own style


Det har varit en väldigt seg dag idag, det har inte hänt mycket alls. Jag har varit hemma hela dagen och tvättat och spelat. Det har dock varit riktigt skönt för jag laddar upp för en skol vecka nu efter fyra veckors praktik. Målade mina naglar tidigare idag och på bilden ovanför kan ni se resultatet, det blev inget märkvärdigt bara helsvarta med vita prickar på. Det var tänkt att jag skulle på bio ikväll men så blev det inte, blir förhoppningsvis nästa vecka istället. Imorgon ska jag iallafall ut till Toppen, det ska bli skönt! Hoppas ni har en galet bra lördag, take it easy! :D

Kommentarer
Postat av: syrran

snyggt! Jag har aldrig tålamod att pyssla med sånt där. men det är fint...

2011-03-22 @ 20:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0