Övningskört

Lite smått sur just nu för jag kommer inte in på youtube när jag försöker logga in på mobilen. Jag som tänkte lägga upp två roliga klipp från igår...men det fungerar inte nu, surt. Kom iallafall nyss hem, har varit ute och övningskört med pappa i en timma. Det gick faktiskt rätt så bra, är nöjd. Vi körde mera i trafiken idag men det har inte blivit några trafikljus än men det ska vi testa på nästa gång vi kör. Nu ska jag plugga har jag tänkt och sen bara lata mig. Imorgon har jag muntligt nationellt prov i engelska, så håll tummarna för mig!


Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Taack ska du ha. :D

2011-03-29 @ 14:21:49
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0