Sanctum - shit bra film!


Hmm, bilden görs sig inte rätt för jag har inte spelat sims idag och så sitter jag inte vid min bärbara dator men det fick bli denna bild ändå. Var nyligen ute på en promenad, var rätt så skönt ute men det blåste väldigt mycket. Jag ska med bussen vid fem ungefär så tills dess blir det att fixa lite här hemma. Ikväll blir det att åka till Finspång som sagt, tar sista bussen där ifrån ikväll vid 12 och sen halv 2 bussen hem, så blir inget mer inlägg i dag med andra ord! Vad skönt det var med sovmorgon då, till frukosten så kollade jag på en skit bra film verkligen. Jag hade tänkt se den på bio men det blev tyvärr inte så men den heter, Sanctum! Jag rekommenderar verkligen denna film, as bra! Den som gjorde Avatar gjorde denna film med så kanske inte är så konstigt att den var bra. Den är sorglig men väldig spännande, se den vet ja! :D

Ps. Det är Earth Hour idag så glöm inte att släcka alla lampor och stänga av tv:n samt datorn!

Kommentarer
Postat av: Malin

va den inte läskiG? vet inte om ja vill se den om den är läskig...

2011-03-27 @ 14:04:31
URL: http://whatsonmymindrightnow.blogg.se/
Postat av: Erika

Svar: Nej, Malin. Jag tyckte inte den var direkt läskig, den var mera hemsk och sorglig. Du måste se den, verkligen värd att se tycker jag! :D

2011-03-27 @ 17:17:12
URL: http://erikagoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0