Skyltdockor

Sitter i sängen med blött hår, duschade nyligen och ser just nu på en film men tänkte ta en liten paus och skriva ett litet blogg inlägg innan jag glömmer bort det. Det finns inte så mycket att skriva men hade iallafall engelska idag, övade inför de nationella proven och det muntliga nationella har vi på måndag...vilket jag inte längtar till! Sen efter engelskan så käkade vi lunch och så drog jag, Maria och Amanda ner på stan en sväng. Det jag kom hem med var en godis påse, så nyttig är jag. Amanda hittade en snygg skinnjacka på Myrorna, där inne tog jag bland annat bilder på två läskiga skyltdockor men min mobil verkar inte vilja ladda upp dem just nu så de kommer upp här på bloggen lite senare. Sen så drog jag iallafall hem och hade som mål att plugga men råkade somna till först men sen var jag pigg igen och då kunde jag ta tag i pluggandet. Imorgon så har jag första hjälpen på morgonen, något som man måste kunna. Nu ska jag fortsätta se på filmen, kram! :)



Nu har jag kunnat ladda upp bilderna så här är dem! :D


Kommentarer
Postat av: syrran

skyltdockor är ganska ofta läskiga. Egentligen är ganska många dockor rätt läskiga. Jag gillar inte dockor.

Det enda som är bra med nationella prov är att när man har gjort dem så är det över.

2011-03-22 @ 20:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0