Solnedgång


Satt nyss i köket och käkade middag, när man kollade ut genom fönstret så såg man en väldigt fin himmel som var lila. Satt kvar lite extra länge bara för att kolla på himmeln, dock så är det inte bilden som är ovan...jag var för lat för att ta en egen bild så denna kommer ifrån Google. Det har ju varit en riktigt skön dag idag, solen framme men det var lite synd att de blåste så mycket. Jag använde min skinnjacka för första gången i år, riktigt skönt men kändes konstigt som att jag gick utan några kläder eftersom jag inte hade på mig min tjocka vinterjacka. Just nu lyssnar jag på musik men funderar på att måla om mina naglar för jag har lite tråkigt och känner för något färgglatt istället. I skolan idag så var det en från Röda Korset som lärde oss om Första Hjälpen, det var intressant! Nae, nu ska jag ta bort nagellacket. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0