Sommar och sol

Detta får bli ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig. Hade ännu en praktik dag idag, riktigt roligt som vanligt. Jag tog också imot ett sällskap idag vilket var roligt men nervöst. Det var karré och fisksoppa till lunchen och tallrikarna som man har fisksoppan på är jätte svår att bära flera av så de var det svåraste idag, annars gick det bra. Imorgon så ska jag jobba kväll istället men någon sovmorgon får jag inte. Jag ska nämligen vara hos tandläkaren halv 9 imorgon så väckarklockan ringer redan vid 7, mindre kul. Jag ska till tandläkaren eftersom jag tror att min tandställning har gått sönder, så nu hoppas jag att den har gjort det annars måste jag gå upp i onödan. Sen efter det ska jag hem igen och ta det lite lugnt, sova några timmar till kanske? sen ska jag åka in till stan igen för att träffa Jenny. Vi ska käka lite och så innan praktiken och sedan hitta något som vi kan ge till praktikplatsen eftersom det är vår sista dag där imorgon, buhu. Sen vidare mot praktiken som börjar klockan fem. Jag vet redan att det bland annat är ett bord med 20 stycken och ett med 10 stycken så det kommer många gäster med andra ord! Nu måste jag sova annars så kommer jag aldrig upp imorgon, sovgott! :D


Bilden har jag tagit när jag satt i bussen och väntade på att den skulle åka, solen var frame och värmde. :D

Kommentarer
Postat av: syrran

åh, va kul att du hade det bra på praktiken. Vad hittade ni på att ge till dem?

2011-03-18 @ 23:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0