Songs in real life

Hej bloggen!

Ska stänga av datorn nu, ska snart sova men tänkte se ett avsnitt av Gossip Girl först. Varit en rätt så seg dag idag. Började med en förmiddags lektion, miljö och säkerhet, då vi skulle svara på frågor om hur det hade varit på praktiken. Sen blev det att åka hem, höll nästan på att somna på bussen och vart rädd när jag vaknade till, trodde jag hade åkt förbi min hållplats men det hade bussen inte som tur var. När jag kom hem så satt jag i skype med Maria och Sofia medans vi pluggade samtidigt. Imorgon har vi nämligen en muntlig redovisning tillsammans i projekt och företagande. En riktigt klurig kurs enligt mig, men det kommer säkert gå bra. Jaja, nu ska jag stänga av datorn! :D


Mina naglar just nu, gjorde dem igår!

Kommentarer
Postat av: Martin

Coola naglar! :)

2011-03-29 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0