"Spårlöst försvunnen"


Filmen "Spårlöst försvunnen" tog precis slut, en riktigt bra film men rätt hemsk egentligen. Nu ska jag snart sova, jag har som mål att lägga mig tidigare idag fast det är inte säkert att jag somnar. Jag råkade somna när jag kom hem från praktiken idag igen, jag var slut körd. Det är egentligen inte bra för man har svårare att sova på kvällen men jag skulle somnat sittandes om det vore så. Det var en rolig dag på praktiken, jag tog idag några beställningar också. Det var lika mycket folk som igår om inte mer, proppfullt med andra ord! Jag gjorde inte bort mig något idag heller, inte vad jag kommer ihåg iallafall. Det finns inte så mycket mer jag kan skriva så nu säger jag godnatt, blir några sidor i boken först! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0