Stinker och inget hjälper

Hela jag luktar mat tycker jag, min näsa känner en lukt av mat hela tiden men det hjälper inte att duscha eller tvätta händerna hundra gånger, jag luktar fortfarande mat. Lyssnar just nu på musik, vaknade rätt sent idag men det kanske beror på att jag inte kunde sova så bra för hade så ont i magen. Sen när jag väl vaknade så var det tänderna som gjorde ont istället, men det är lite bättre nu iallafall. :)

Föräldrarna hemma gjorde ett spontant beslut och bokade en Ålandskryssning i sista sekunden, så nu är de på väg till Stockholm för att gå på båten. Jag fick såklart inte hänga med så jag är kvar hemma med brorsan. Idag så ska jag ha en mys dag tillsammans med Linnéa. Vi ska köpa lite snacks och pizza (jag har blivit trött på att laga mat) sen så blir det film och melodifestivalen ikväll. Mitt mål för helgen är att plugga lite engelska och inskaffa ett par nya serveringsskor som är ett måste!

My Heart Is Refusing Me - Loreen
Denna låt är med i kväll och tävlar, jag hoppas hon går vidare till Globen!

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag höll på Shirleys Angels och Love Generation men det sket sig

2011-03-06 @ 20:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0