Tandställning!

Nu sitter tandställningen på, i övre käke, den nedre får jag i maj. Just nu känns det väldigt konstigt men det gör inte så ont än, det känns som jag snusar haha. Det kommer ta några veckor innan jag vänjer mig men det blir säkert bra. Istället för att ha sovmorgon i morse så ringde min klocka redan vid sex. Då var det bara att göra sig i ordning för att åka till tandläkaren. När jag väl kom hem igen så gick jag och la mig för jag hade inte sovit mycket alls. Ikväll så ska jag jobba på min praktik plats igen, kommer säkert gå as bra! :)

Igår på praktiken så var det rätt så lugnt, vi hade bara två bord på kvällen. Jag fick iallafall skala tigerräkor och smakade dem (riktigt goda), fick göra potatisgratäng, kolasås med nötter och sen bankade jag kött. En liten varierad dag helt enkelt, nu har jag flera små sår på händerna men det får man leva med.

Jag har varit lite dålig på att uppdatera de sista dagarna fast det har hänt rätt så många saker... dock så är mitt minne rätt så dåligt. Jag har som sagt lite bilder som jag har tagit för att de ska hamna här på bloggen. Förra veckan på lovet så beställde vi hem skaldjursplatå. Det var allt möjligt gott på den som hummer, ostron och havskräftor. Det var en riktig fest måltid kan jag lova!


Kommentarer
Postat av: syrran

helt klart en festmåltid.

Men alltså, ska jag tolka det där som att du vet hur det känns när man snusar? Ingen ordning....

2011-03-03 @ 22:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0