Vi njuter av livet


Nu har jag tid att blogga lite snabbt. Igår hade jag en mysig kväll tillsammas med Linnéa. Vi var först och köpte lite godsaker till kvällen (rekommenderar ostchips) och så köpte vi med oss pizza hem. Vi var för lata att laga någon mat och jag var rätt så trött på att laga mat efter att ha varit i köket en hel vecka. Vi kollade på melodifestivalen (fel artister gick vidare) och sen såg vi på en film... eller jag såg på en film för Linnéa somnade hehe. Sen när klockan var två så åkte hon hem.

Idag vaknade jag rätt så sent av min brorsa som spelade hög musik. Det var bara att käka frukost och göra i ordning sig. Såg en väldigt bra film till frukosten vilket gjorde nästan att jag missade bussen till stan. I stan så möte jag upp min farmor, vi letade efter ett par serveringsskor vilket vi hittade så det är skönt att ha det gjort. Sen så tog vi också en fika på stan innan vi vandrade vidare hem. Snart ska vi börja laga mat och så, njuta av sista dagen innan en tuff vecka igen. Jag ska också sova här inatt vilket är skönt för då får jag lite mer sovmorgon imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0