Vinter igen!?


Så här såg det ut när jag tittade ut i morse, mina vårkänslor försvann direkt när det låg några centimeter snö på marken och mer var på väg. Klockan ringde redan vid sju vilket var riktigt segt men det var bara att ta bussen in till stan. När jag väl var där så tog tandläkarbesöket bara 3 minuter, så kändes lite onödigt men nu är min tandställning hel iallafall. Sen så drog jag hem igen och försökte sova lite till men det gick inget vidare, tog de lugnt med andra ord. Tog sedan bussen igen in till stan tillsammans med Jenny, då käkade vi på stan och köpte en blomma till vår praktikplats. Det var full fart på praktiken idag, det var roligt att testa på att jobba kväll också för det är helt annorlunda och tallrikarna är dessutom tyngre men det har varit riktigt roligt. Det är lite sorligt att behöva lämna praktiken men jag ska dit igen snart har jag bestämt! :)
Jag kom precis hem kan man säga så nu sitter jag i soffan hemma och tänkte se något på tv innan jag går och lägger mig, sovgott! :)

Kommentarer
Postat av: syrran

tur att snön redan smälter igen, det gör mig glad :o)

2011-03-19 @ 10:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0