En sväng på stan med Amanda

Vi hade nationellt prov på morgonen och det gick väl sådär, skönt att ha det gjort nu iallafall. Sen drog jag och Amanda till stan efter för att gå lite på stan och så käkade vi. Vi satt också på Espresso House någon timme, mysigt värre. Vi gick också till Myrorna där Amanda sprang runt för att leta en väska men jag sprang istället runt för att hitta läskiga skyltdockor att ta kort på, erkänn att de är läskiga?

Jag kom precis hem och ska fixa lite nu innan det blir att åka in till stan igen. Jag och min familj ska nämligen äta kinamat idag, det är så himla gott och jag har såklart valt att vi ska käka det. Det blir tyvärr inte krogen ikväll pågrund av att jag ska bort på kalas imorgon och så ska jag jobba på kvällen, väldigt nervös inför det faktiskt! Jag får helt enkelt vänta lite till, men ju mer jag väntar desto mer taggad blir jag. :D


Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså skyltdockorna var ju bara fööör läskiga :O :)

2011-05-06 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0