I am near the edge


I veckan som har varit så såg jag efter min kanin ett par dagar då min mamma var bort rest, han är fortfarande lika gullig som en liten bebis. Jag jobbade hela dagen igår, det var full fart på jobbet då det satt gäster i varje rum som fanns, det var överfullt. Kungsgård hade sin bal igår, var riktigt roligt att se på de fina kläderna de hade. Jag jobbade dock inte så mycket på balen för jag tog hand om 34 andra gäster tillsammans med en arbeteskamrat, de var tre olika sällskap och två av dem firade någon som fyllde år. Idag så blev det sovmorgon sen var jag och övningskörde några timmar förut och just nu håller jag på att fixa naglarna, får se om de blir bra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0