Imorgon smäller det!

Jag har nu lämnat in min uppgift så det känns riktigt bra. Har precis duchat och kollar på ett avsnitt av Desperate Housewives, en riktigt bra serie måste jag säga. Jag trodde inte alls att den var bra men när jag väl hade sett två avsnitt så insåg jag att serien inte alls handlade om det jag trodde den gjorde. Imorgon så har vi nationellt prov i engelska B och det känns att det inte alls kommer gå bra men det få inte förstöra min fredag. För det är nämligen min födelsedag imorgon, kan inte fatta att jag fyller 18 år! Roligt kommer det iallafall, ser fram imot kvällen. Sen dagen efter så ska jag jobba på en stor beställning i Norrköping, hoppas det går bra. Det är mindre än tre timmar kvar tills jag fyller år, galet! :D

Några bilder från idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0