Lite slutkörd

Hej på er alla glada människor. Är just nu i skolan men det händer inte alls mycket på lektionen, vi tränar bara inför torsdag då vi har nationellt prov i engelska igen. Helgen blev inte direkt blivit så som jag hade tänkt mig men jag har blivit rikare i helgen iallafall än fattigare. Jag hade tänkt att jag skulle fira min födelsedag på fredagen hemma och sen på lördagen gå ut på krogen och på söndagen övningsköra. Men mina planer ändrades snabbt då jag tackade ja i sista minuten till att jobba på en stor beställning på lördag.

Det var roligt men också väldigt svårt, nu har jag träningsvärk lite över hela kroppen men det gör mest ont i armarna. Jag hade ändå ett så lätt bord med bara 12 stycken medan andra hade bord med 24 gäster på. Det var 1100 gäster, det var häftigt att jobba med så mycket folk. De var uppträdade också av Plura, September och Alcazar.

Vi slutade vid tre i lördags och vi hade tur när vi åkte hem för det hade hänt en olycka på E22. En man hade blivit påkörd av en ung tjej mitt på vägen, jätte hemskt!

Sen så tackade jag och Malin ja till att jobba på lunchen på söndag också. Dét var nästan lika mycket folk fast några hade redan åkt hem. Jag hade verkligen ingen lust att jobba efter 4 timmars sömn men var ju tvungen men när man väl var där så var jag glad att jag inte tackade nej, det var roligt. Nu ska jag återgå till min lektion, puss.



Kommentarer
Postat av: Sofia

"Kommentar"

2011-05-09 @ 09:27:05
Postat av: Sofia

Nää, förlåt! Så sjukt awesome att du uppdaterar, det gillar vi :D

2011-05-09 @ 09:27:45
Postat av: syrran

Cooling ;o)

2011-05-10 @ 10:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0