Onödig fakta?

Hej på er alla glada människor! :)
 
Tänkte fixa något att äta till lunch förut men det är svårt att komma på vad man ska äta när man inte kan tugga för det gör så ont. Det fick bara bli vanilj te till lunch så hoppas jag att jag kan käka mer till middag, att svälta är det sista jag behöver göra. Om någon person vill gå på en diet för att gå ner i vikt borde den skaffa tandställning, man kan ju inte käka när man precis har fått den, mycket smartare än att äta massa andra konstiga produkter. Jag själv försöker gå upp i vikt så det är ju inte så bra tajming med tandställningen direkt men fina tänder får man iallafall.

Idag ska jag bara slappa har jag tänkt mig, är helt ensam hemma och det är inte så ofta man är det så då njuter man extra mycket med hög musik på. Jag jobbade igår från 15:00 till 23:00, det var faktiskt rätt så roligt måste jag säga och jag fick väldigt mycket ansvar. Jag tog bland annat hand om ett sällskap som var 12 stycken, de firade någon som fyllde 70 år. Så de hade ju värsta festen och skulle ha allt möjligt, sen så tog jag hand om ett annat stort sällskap med 8 stycken. Detta var vanliga gäster som bodde på hotellet men alla åt självklart tre rätters och drack rätt så mycket så det blev lite roligt. Jag har aldrig tagit hand om två stora bord samtidigt förut och så var det så mycket man skulle hålla reda på och de mesta var nytt men jag tycker det gick riktigt bra. Jag gjorde självklart några missar men vem gör inte det? Det pinsammaste under kvällen var nog när jag tappade ett ölglas i marken när jag höll på att byta ut vinglasen till ölglas till bordet med 8 stycken. Glaset gick sönder i tusen bitar mitt framför dem... snacka om att jag skämdes men som tur så tog de inte alls de på stort allvar och glömde bort det direkt, riktigt härliga gäster måste jag säga! :)

Vad har hänt mer i veckan då? Jo vi har nästan inga lektioner kvar nu i skolan fast det är några veckor kvar tills vi har skolavslutningen men det är skönt för då kan jag få lite ledigt innan sommarlovet börjar, såg mitt schema för juni och det var inte så mycket ledighet måste jag säga...men vad hade jag förväntat mig. Nu ska jag dricka mitt te och bara njuta, ha en bra dag! :)


Snygg tandställning? haha

Kommentarer
Postat av: Amanda

Erika ta vara på den lediga tiden du får men tanke på hur mycket du ska jobba :/ <3

2011-05-22 @ 17:58:34
Postat av: syrran

Skitbra att du får ta det lite lugnt nu innan allt jobb drar igång på riktigt.



Det låter segt med tandställingen. Hoppas det går över snart.



Massor av styrkekramar

2011-05-24 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0